פנחס יחזקאלי: אידיוטים שימושיים באתר ייצור ידע

תקציר: התעללויות שחוות נשים בעולם המוסלמי הן נושא מורכב ורב-ממדי, המשתנה בהתאם לאזור, לתרבות, ולנסיבות המקומיות. להלן תקציר של כמה מהתופעות הבולטות בתחום זה. ריכזנו עבורכם את המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות ההתעללות בנשים במדינות האסלאם והשלכותיה, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה מועילה.

[בתמונה: אידיוטים שימושיים... תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי Free-Photos לאתר Pixabay]
[בתמונה: אידיוטים שימושיים... תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי Free-Photos לאתר Pixabay]

הביטוי "אידיוטים שימושיים" משמש לתיאור אנשים שתומכים במדיניות או בקבוצה מבלי להבין או לראות את ההשלכות השליליות של תמיכתם, ומסייעים לה להשיג מטרות המנוגדות לאינטרסים שלהם עצמם.

ריכזנו עבורכם את המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות אידיוטים שימושיים, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה מועילה:

אוספי מאמרים רלוונטיים נוספים:

רוני אקריש

רוני אקריש הוא ‏מייסד ומנהל‏ האוניברסיטה העממית - חינמית "קפה דעת"

.

.

.

פנחס יחזקאלי

ניצב משנה בגמלאות, ד"ר פנחס יחזקאלי הוא שותף בחברת 'ייצור ידע' ואיש אקדמיה. שימש בעבר כראש המרכז למחקר אסטרטגי ולמדיניות של המכללה לביטחון לאומי, צה"ל. הוא העורך הראשי של אתר זה.

.

.

.

נספח: השורשים של עמי איילון

מה קרה לעמי איילון, ששובר שיאים של התבטלות עצמית מול 'הפרא האציל' והפלסטיני שלו ומלמד על שורשים ועל מורשת... לא שלו. של הפלסטינים. הוא אינו יודע בני כמה השורשים שלו בארץ הזאת? עצוב. בעיצומה של מלחמה קיומית גם הוא מתפקד כאידיוט שימושי בשירות הפלסטינים, וגם לו הייתי מזכיר לו את קביעתו של אלברט איינשטיין ב-1920, באמרו לשבועון יהודי כי "היהודי הנוטש את אמונתו נמצא במצב דומה של חילזון שנוטש את קונכייתו – הוא עדיין חילזון".  

המאמרים הרלוונטיים:

[בסרטון השורשים של עמי איילון]

נספח בדף הטוויטר של Europe Invasion: החילזון שנטש את קונכיתו

זוכרים את יונתן שפירא? הטייס החתיך מהשיר של איה כורם? הוא מתפקד עכשיו - בעיצונה של מלחמה קיומית - על תקן אידיוט שימושי בשירות הפלסטינים... הייתי מזכיר לו את קביעתו של אלברט איינשטיין ב-1920, באמרו לשבועון יהודי כי "היהודי הנוטש את אמונתו נמצא במצב דומה של חילזון שנוטש את קונכייתו – הוא עדיין חילזון".  

המאמרים הרלוונטיים:

[בתמונה: יונתן שפירא המקור: דף הטוויטר של ELI. אנו מאמינים כי אנו עושים בתמונה שימוש הוגן]

מצאת טעות בכתבה? הבחנת בהפרה של זכויות יוצרים? נתקלת בדבר מה שאיננו ראוי? אנא, דווח לנו!